- ознайомилася з навичками, які необхідні учням у 21 столітті (ці навички необхідні, звісно... але ... чи усі учні це розуміють?... і чи багатьом ми зможемо допомогти відповідати їм? хочеться вірити що так.)
- опрацювала використання методу проектів у навчальному процесі (чи радше пригадала)
- взяла участь в обговоренні умов, за яких використання методу проектів буде ефективним
- створила публікацію (майже створила, але обіцяю сама собі і тренерам що допрацюю). ) з допомогою якої маю переконати батьків у ефективності використання методу проетів і користі цього використання для їхніх дітей.
понеділок, 10 червня 2013 р.
Модуль другий. Рефлексія.
Я підчас другого модуля (а він дався важче за перший)
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Оксана, у Вашій рефлексії відчувається відповідальне ставлення і зацікавленість у нашій спільній роботі. А це означає, що кінцевий результат має бути добрим. Успіхів Вам і натхнення у роботі!
ВідповістиВидалити