понеділок, 10 червня 2013 р.

Модуль другий. Рефлексія.

Я  підчас другого модуля (а він дався важче за перший)
  •     ознайомилася з навичками, які необхідні учням у 21 столітті (ці навички необхідні, звісно... але ... чи усі учні це розуміють?... і чи багатьом ми зможемо допомогти відповідати  їм? хочеться вірити що так.)
  •     опрацювала використання методу проектів у навчальному процесі (чи радше пригадала)
  •     взяла участь в обговоренні умов, за яких використання методу проектів буде ефективним
  •     створила публікацію (майже створила, але обіцяю сама собі і тренерам що допрацюю). )  з допомогою якої маю переконати батьків у ефективності    використання методу проетів і користі цього використання для їхніх дітей.
Взагалі-то це все дуже добре але все-таки навантаження від  інформації отриманої сьогодні - у перший же день - не таке уже й маленьке. Поволі  розум починає відмовлятися реагувати на завдання і виконувати їх все важче. Але це тільки від втоми, я так думаю, чи  надіюся(?) ).
   

1 коментар:

  1. Оксана, у Вашій рефлексії відчувається відповідальне ставлення і зацікавленість у нашій спільній роботі. А це означає, що кінцевий результат має бути добрим. Успіхів Вам і натхнення у роботі!

    ВідповістиВидалити